NOWE POSTY | NOWE TEMATY | POPULARNE | STAT | RSS | KONTAKT | REJESTRACJA | Login: Hasło: rss dla

HOME » POMYSŁ NA BIZNES » WYPOSAŻENIE BIURA

Przejdz do dołu stronyStrona: 1 / 3>>>    strony: [1]23

Wyposażenie biura

  
Gseczka
04.08.2017 22:17:48
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 60 #2449677
Od: 2017-2-4
Jakie wyposażenie biura uważacie za najpotrzebniejsze?
  
heniutek
30.01.2018 12:02:11
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 144 #2512589
Od: 2017-4-7
Meble, biurko, krzesło, dobre oświetlenie, jakiś drobiazg do ozdoby. To podstawa. Ja uważam, że do tej listy trzeba dodać jeszcze tabliczki na drzwi biurowe. Taki mały gadżet identyfikujący osobę siedzącą za drzwiami. Słyszałem, że duży wybór jest na stronie http://www.grawernia.pl/k36,szyldy-tabliczki-wizytowki-identyfikatory-wizytowki-na-drzwi.html. Warto poszukać czegoś, co będzie współgrało z innymi elementami dekoracyjnymi.
  
Krupina
21.03.2018 19:32:11
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 123 #2528629
Od: 2017-2-4
Środki czystości w biurze nie są traktowane ja ważne, ale mimo to są niezbędne i kosztują. Jak chcecie trochę zaoszczędzić, to np. papier toaletowy czy ręczniki papierowe kupić można hurtowo bezpośrednio od producenta http://www.gzp.com.pl
  
olawitkowska1
03.07.2018 10:35:00
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #2561017
Od: 2018-7-3
Witam bardzo fajnym sposobem są ścianki szklane w biurze tutaj w realizacjach przykłady https://cienkusz.com.pl bardzo ładnie wyglądają
  
Langusta
09.07.2018 04:05:34
poziom 2

Grupa: Użytkownik

Posty: 89 #2562611
Od: 2017-2-4
Urządzając biuro trzeba zwrócić uwagę na to co położyć na podłodze, która w pomieszczeniach biurowych szybko się niszczy.Bardzo praktyczne są wykładziny winylowe, które podobne są do drewnianej podłogi. Można je obejrzeć na stronie http://tobag.pl/panele-winylowe-lvt/
  
Mirianda
11.07.2018 14:37:41
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 44 #2563418
Od: 2018-5-30
Może niekoniecznie do biura, ale jeżeli prowadzicie swoje firmy to na pewno systemy i oprogramowania od https://nav24.pl będą dla was idealną opcją. Dzięki temu będziecie mogli dużo łatwiej zarządzac danymi w firmie, zasobami, pracownikami, a także praktycznie całą firmą. Zainteresujcie się tego typu rozwiązaniami bizesowymi
  
fenom
28.07.2018 19:13:59
poziom 4

Grupa: Użytkownik

Posty: 227 #2570017
Od: 2017-9-7
    Langusta pisze:

    Urządzając biuro trzeba zwrócić uwagę na to co położyć na podłodze, która w pomieszczeniach biurowych szybko się niszczy.


Tak dokładnie. Wiele biur decyduje się na zwykłe wykładziny, ale tez dobrym pomysłem są wykładziny dywanowe do obiektów biurowych http://www.sagar.com.pl/wykladziny-dywanowe.html , bo wprowadzają trochę przytulności. A że są dostosowane do tłumów to nie ma obaw o to, że będą się ścierać
  
powana
30.08.2018 17:43:54
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 152 #2580402
Od: 2018-1-31


Ilość edycji wpisu: 1
Przede wszystkim musisz mieć laptop żeby firmę mieć ze sobą i być mobilnym. Na początek wystarczy taki model https://itnes.pl/notebooki-hp-250/hp-250-g6-3qm08es.html Model prosty i powinien wystarczyć. W razie czego poradź się ludzi w sklepie bo doradzą najlepiej.
  
olaxx
26.11.2018 15:49:59
Grupa: Użytkownik

Posty: 1 #2612017
Od: 2018-11-26
Na pewno ważne jest także oświetlenie biurowe. Ja skorzystałam z oferty https://renovis.pl/oferta/oswietlenie-wewnetrzne/biura/ i moim zdaniem warto się z nią zapoznać wesoły
  
Antymami
04.01.2019 17:37:50
Grupa: Użytkownik

Posty: 10 #2624983
Od: 2018-5-30
Niektórzy powiedzieliby pewnie że ekspres do kawy, ale to byliby pewnie pracownicy bardzo szczęśliwy Dla mnie najważniejsze jest projektowanie biur, tak żeby były jak najbardziej praktyczne. Oczywiście też szafki, biurka, krzesła i sprzęt elektroniczny będzie potrzebny. Jeżeli jeszcze jesteście na etapie aranżacji to zajrzyjcie na http://totalsec.pl Firma przygotuje dla was każde biur i powierzchnie handlowe pod wasze wymagania.
  
masassa
30.01.2019 13:12:20
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 150 #2632500
Od: 2018-7-17
Duże biurka, wygodne fotele z podnóżkami i regaly i szafy, koniecznie wyposażone w elementy umożliwiające wygodną segregację dokumentów, w tym sklepie można się we wszystkie niezbędne zaopatrzyć https://www.biurowezakupy24.pl/Organizacja-dokumentow. Odpowiednia organizacja pracy możliwa jest dzięki porządkowi w papierach i w działaniu, biuro musi być wyposażone we wszystkie konieczne artykuły i urządzenia w zależności od rodzaju działalności.
  
ysterius
19.02.2019 15:16:12
Grupa: Użytkownik

Posty: 8 #2639319
Od: 2019-1-31
Biuro warto wyposażyć też w odpowiednie napoje dla klientów. Warto zamówić takie ze spersonalizowanym logo firmowym np tutaj - http://www.freshdrink.pl/pl/produkty,10024 . Będzie to dodatkowa reklama firmy.
  
agatha
06.04.2019 12:19:52
Grupa: Użytkownik

Posty: 15 #2654448
Od: 2019-2-22
Może to trochę staroświeckie, ale w naszym biurze zakupiliśmy telefony stacjonarne https://www.ceneo.pl/Telefony_stacjonarne/Automatyczna_sekretarka:Z_sekretarka.htm . Mają wbudowaną automatyczną sekretarkę, dzięki czemu każdy ma dostęp do nagranych przez klientów informacji. A to znacznie ułatwia nam pracę.
  
Liczi
09.05.2019 10:08:26
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja:: Mielec

Posty: 12 #3162198
Od: 2019-5-9


Ilość edycji wpisu: 1
    Gseczka pisze:

    Jakie wyposażenie biura uważacie za najpotrzebniejsze?


Myślę, że dobry sprzęt jest niezbędny typu komputery, drukarki, fax, kopiarka albo zainwestować od razu i kupić urządzenie wielofunkcyjne.
_________________
Nie bój się marzyć
  
Pawluska
09.05.2019 16:23:10
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 188 #3170956
Od: 2018-4-18
Samo biuro to spory wydatek z którym musicie się co miesiąc liczyć, z kolei też jego wyposażenie tak samo. Zapoznajcie się dlatego też z tym co proponuje firma http://workingclub.pl Dają oni fajną alternatywę do wynajęcia na stałe biura. U nich możecie wynając takie miejsce na ile i na kiedy chcecie.
  
Kinia
17.05.2019 08:12:07
Grupa: Użytkownik

Lokalizacja:: Mielec

Posty: 12 #3351118
Od: 2019-5-7


Ilość edycji wpisu: 1
    Liczi pisze:

      Gseczka pisze:

      Jakie wyposażenie biura uważacie za najpotrzebniejsze?


    Myślę, że dobry sprzęt jest niezbędny typu komputery, drukarki, fax, kopiarka albo zainwestować od razu i kupić urządzenie wielofunkcyjne.


Bardzo przydatne urządzenie, powinno się znajdować w wyposażeniu każdego biura. Ktoś kto prowadzi własną firmę doskonale wie jak wygląda sprawa z drukowaniem i jak często się zdarza, że drukarka nagle odmawia posłuszeństwa...dramat. Warto też kupić niszczarkę do dokumentów.
  
kermia
20.06.2019 20:18:50
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 194 #3962035
Od: 2019-2-6
W każdej firmie codzienną pracę usprawni na pewno odpowiednio dopasowane oprogramowanie. Dobrze dobrane do branży, jak również potrzeb danego przedsiębiorstwa pozytywnie wpłynie na jego funkcjonowanie. Takie rozwiązania wdrażane są w firmach o różnym profilu działalności, można spotkać je nawet w branży medycznej. W przychodniach czy gabinetach lekarskich coraz większą popularność zyskuje od jakiegoś czasu Medchart. Warto sobie na ten temat poczytać, wiele ważnych informacji znajdziesz na stronie https://medchart.pl/
  
Angells
13.07.2019 11:48:06
poziom 1

Grupa: Użytkownik

Posty: 32 #3970987
Od: 2018-6-2
zanim nie zabierzecie się za odpowiednie, kompleksowe wyposażenie biura to nawet nie macie co zaczynać pracy. Tu powinno się ergonomicznie i nowocześnie wszystko urządzić. Sprawdźcie sobie także ofertę na stylowe fotele gabinetowe od https://www.ergoexpert.pl/biuro/fotele-gabinetowe-i-obrotowe. Wygodny fotel to podstawa w każdym biurze, szczególnie w gabinecie prezesa bardzo szczęśliwy
  
milli
19.07.2019 09:46:31
Grupa: Użytkownik

Posty: 7 #3972650
Od: 2019-7-19


Ilość edycji wpisu: 2
[quote=Kinia]
    Liczi pisze:

      Gseczka pisze:

      Jakie wyposażenie biura uważacie za najpotrzebniejsze?


    Myślę, że dobry sprzęt jest niezbędny typu komputery, drukarki, fax, kopiarka albo zainwestować od razu i kupić urządzenie wielofunkcyjne.


Bardzo przydatne urządzenie, powinno się znajdować w wyposażeniu każdego biura. Ktoś kto prowadzi własną firmę doskonale wie jak wygląda sprawa z drukowaniem i jak często się zdarza, że drukarka nagle odmawia posłuszeństwa...dramat. Warto też kupić niszczarkę do dokumentów. [/quote]

Przyda mi się takie urządzenie w firmie.
  
kilka
05.08.2019 20:45:36
poziom 3

Grupa: Użytkownik

Posty: 111 #3994078
Od: 2017-2-16
Myślę że teraz jednym z najpotrzebniejszych urządzeń biurowych są niszczarki http://www.terminowafirma.pl/zakup-czy-wynajem-niszczarki-do-dokumentow/ , na szczęście nie trzeba ich od razu kupować, można też je dzierżawić na korzystnych warunkach
  
Electra18.04.2024 15:22:01
poziom 5

oczka

Przejdz do góry stronyStrona: 1 / 3>>>    strony: [1]23

  << Pierwsza      < Poprzednia      Następna >     Ostatnia >>  

HOME » POMYSŁ NA BIZNES » WYPOSAŻENIE BIURA

Aby pisac na forum musisz sie zalogować !!!

TestHub.pl - opinie, testy, oceny